-
19.12.2017, 10:45 #121
- Регистрация
- 06.01.2007
- Возраст
- 73
- Сообщений
- 1,150
- Поблагодарили
- 294
- Поблагодарил
- 111
RC9F
не можем оплатить с этой страницы
Зашел (правда давно не пользовался РР, карта уже с новой датой, вначале обновил данные)
затратил одну минуту ... на тлф пришла СМС, на е-маил письмо ...с подтверждением о пожертвовании...Валерий (UA9FGJ)
DXCC - Honor Roll
-
19.12.2017, 12:17 #122
- Регистрация
- 21.01.2006
- Адрес
- Пермь
- Сообщений
- 1,195
- Поблагодарили
- 430
- Поблагодарил
- 1245
Валера привет. Рад что интрига добавила бонусов
best regards RC9F ( ex UW9FW )
Vasily rx9fw@mail.ru
#HR DXCC (MIX,CW) CHALLENGE 2500+ 9BDXCC DXCC 160
-
19.12.2017, 15:24 #123
-
19.12.2017, 16:44 #124
- Регистрация
- 13.02.2017
- Сообщений
- 1,002
- Поблагодарили
- 1226
- Поблагодарил
- 335
-
19.12.2017, 16:54 #125
- Регистрация
- 08.12.2010
- Возраст
- 77
- Сообщений
- 138
- Поблагодарили
- 51
- Поблагодарил
- 0
to RC9F
Если речь идет о 3y0z, то вы в списке Individual Sponsors.RW4NN
-
29.12.2017, 19:57 #126EY8MMГость
Вылетаю через несколько часов. Всем удачи в пайлапах.
Вот самый свежий пресс-релиз.
FOR IMMEDIATE RELEASE
The Bouvet Island DXpedition – 3YØZ
Press Release # 10
December 29, 2017
We recently reached yet another milestone in our quest to activate Bouvet Island.
DAP, the Chilean company that owns and operates the M/V Betanzos and the helicopters has satisfied the last contractual requirements, prior to departure. We submitted to them a “fit for purpose” checklist with 120 items as part of our contract. They have satisfied all the checklist items, and we will be transferring almost ½ million US dollars to them in the next few days.
So, we are happy to report that we are on schedule for a January 13, 2018 departure to Bouvet Island, the World’s most isolated island and the number two most wanted DX entity. All team members will meet in Punta Arenas, Chile no later than January 10, 2018. We will attend a one and one-half day marine safety course, purchase last minute supplies and then fly across the Drake Passage to King George Island in the South Shetlands. There, we will board the newly refurbished Chilean vessel M/V Betanzos, and begin our 9 to 11-day voyage to Bouvet. The team feels confident knowing that the ship’s captain and many of the crew have been with the vessel for eight years, and have extensive Southern Ocean experience. The Captain reports he has previously been to Bouvet.
Sea ice has been reported along a direct route to Bouvet, and that may dictate we take a more northerly course, before turning East to approach Bouvet. That may add day or two to our transit time.
Our two helicopters have completed their 100-hour inspections, and are ready for service. There has been a thorough review of landing procedures and shelter and antenna layouts. We have three alternative anchoring systems to secure the shelters and antennas to the ice on the surface of Bouvet.
So, the plan remains unchanged. We will have two stations on every open band whenever humanly possible, gain and directional antennas where possible, high power stations and a propagation-driven operation. The primary modes will be CW, SSB and RTTY. FT8 will be utilized if it is the only productive mode. Anyone preparing to utilize FT8 must read the 3YØZ FT8 protocol on the Band Plan page of the DXpedition website.
Complete information on band plans and frequencies, propagation predictions and QSL procedures are available on the DXpedition website: bouvetdx.org | The Bouvet DXpedition Website. You will find strategically placed “donate” buttons if you want to help with our substantial costs. I hope you share in the excitement of this great undertaking. We anxious to get underway!
73,
Bob-K4UEE
Ralph-KØIR
Erling-LA6VM
-
29.12.2017, 20:06 #127
- Регистрация
- 04.02.2007
- Адрес
- деревня Аксеново КО94
- Возраст
- 63
- Сообщений
- 571
- Поблагодарили
- 217
- Поблагодарил
- 1530
-
29.12.2017, 20:11 #128
- Регистрация
- 17.04.2004
- Адрес
- Москва
- Возраст
- 68
- Сообщений
- 2,625
- Поблагодарили
- 3122
- Поблагодарил
- 20
Нодир хорошей поездки мой дорогой
Я кстати смотрю споты и думаю экспедиция 3Y0Z популяризирует FT8 это точно
К примеру VP8LP вытягивает FT8 связи на 10 и с европой тоже
-
29.12.2017, 20:11 #129
-
29.12.2017, 20:16 #130
- Регистрация
- 29.03.2013
- Адрес
- Galicja i Lodomeria
- Сообщений
- 6,029
- Поблагодарили
- 2730
- Поблагодарил
- 1245
Victor Goncharsky US5WE/K1WE (UW5W in contests, ex UB5WE)
DXCC HR #1 (Mixed, Phone), 10BDXCC(160-6m), 9BWAS(160-10m),
Challenge 2900+, 5BWAZ(200), WAZ-160(40), WAZ-6m.
УКВ комитет ЛРУ, ARRL field checker.
-
29.12.2017, 20:32 #131
- Регистрация
- 17.04.2004
- Адрес
- Москва
- Возраст
- 68
- Сообщений
- 2,625
- Поблагодарили
- 3122
- Поблагодарил
- 20
Витя давно не видел споты от наших на 10м на Фолкленды ну если их слышно хорошо сейчас то тогда отлично
-
29.12.2017, 20:36 #132
-
29.12.2017, 21:35 #133
- Регистрация
- 14.03.2012
- Адрес
- Миасс
- Возраст
- 65
- Сообщений
- 1,945
- Поблагодарили
- 625
- Поблагодарил
- 723
Не хотелось надоедать, но.. Чисто поделиться.
Всё ещё пытаюсь оплатить на DX Expeditions Inc свою Donation.
И чтоб без регистрации в РР. (раз есть такая функция - имею право!)
Но Russia в списке стран не появляется ни при каких ухищрениях.
Понял, что глядя из-за границы РФ Россия в выпадающем списке есть, а глядя отсюда нэть..
Есть Reunion-Romania-Rwanda, и всё.
Придётся просить опять "со стороны"R9AB - Михаил
-
29.12.2017, 21:42 #134
- Регистрация
- 28.02.2006
- Адрес
- Рубежное, Луганская обл. Украина
- Возраст
- 54
- Сообщений
- 5,255
- Поблагодарили
- 5131
- Поблагодарил
- 1396
Буве и VP8LP немного разные проходы, VP8LP легче на 10 и 12 м
Последний раз редактировалось UR0MC; 29.12.2017 в 21:45.
-
30.12.2017, 13:18 #135
- Регистрация
- 15.06.2010
- Адрес
- Perm
- Возраст
- 65
- Сообщений
- 379
- Поблагодарили
- 236
- Поблагодарил
- 296
Социальные закладки